Szczegóły ogłoszenia

Miejsce pracy

Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk

Instytucja finansująca

Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk

Opis projektu

Tytuł, rodzaj i numer projektu

Asystent / Asystentka dyrekcji, Rekrutacja nr 10/2025

Opis

Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk jest wiodącą jednostką badawczą w Polsce. Założony w 1955 roku, może poszczycić się najwyższą kategorią naukową przyznawaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (A+). Instytut ma prawo posługiwać się logo „HR Excellence in Research” co potwierdza dbałość o najwyższe standardy w rekrutacji naukowców, wsparcie w rozwoju ich kariery a także zaangażowanie społeczne pracowników.

Zespoły badawcze działające w Instytucie pracują nad zagadnieniami na pograniczu chemii, fizyki i biologii. Otwartość i interdyscyplinarność Instytutu pozwala na prowadzenie badań podstawowych jak również mających charakter aplikacyjny, czego potwierdzeniem są firmy typu spin-off, które powstały na bazie odkryć i wynalazków pracowników Instytutu. Każdego roku pracownicy Instytutu publikują ponad 200 publikacji naukowych (w tym w tak prestiżowych czasopismach jak Nature czy Science), są również autorami wielu patentów. IChF PAN angażuje się w kształcenie młodej kadry naukowej poprzez dwie szkoły doktorskie oraz bogatą ofertę stypendialną dla studentów pierwszego i drugiego stopnia studiów.

Instytut promuje doskonałość naukową. Wspólnie z IOCB w Pradze przyznaje co dwa lata wyjątkową nagrodę, nagrodę za marzenie naukowe – the Dream Chemistry Award (DCA). W ramach DCA organizowane są w IChF PAN także wykłady z serii Dream Chemistry Lecture podczas których młodzi naukowcy z całego świata mogą podzielić się swoją wiedzą z naukowcami z warszawskiego środowiska naukowego.

Opis stanowiska

Liczba wakatów

1

Zadania i obowiązki w projekcie

  • Prowadzenie kalendarza wykładów i seminariów oraz związana z tym rezerwacja sal wraz z organizacją obsługi technicznej;
  • Koordynacja kalendarza dyrekcji instytutu wraz z koordynacją wyjazdów dyrekcji oraz wizyt gości;
  • Pomoc w organizacji konferencji i innych spotkań naukowych organizowanych przez instytut, w tym obsługa wizyt wykładowców;
  • Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań z działalności instytutu, wniosków inwestycyjnych oraz innych wniosków dot. finansowania działalności instytutu;
  • Nadzorowanie pracy systemu ERP;
  • Koordynacja zleconych przez dyrekcję instytutu procesów zawierania umów o współpracę naukową i rozwojową z podmiotami zewnętrznymi;
  • Rejestracja, organizacja dokumentacji i przygotowywanie zestawień wydatków związanych Funduszem Aparaturowym i innymi źródłami finansowania wskazanymi przez Dyrekcję;
  • Koordynacja procesu przygotowywania zarządzeń Dyrektora Instytutu;
  • Czuwanie nad dokumentacją spółek instytutu;
  • Archiwizacja dokumentów związanych z w/w działalnością;
  • Bieżąca współpraca z zespołem sekretariatu Dyrekcji;
  • Inne prace zlecone przez Dyrekcję.
Oferta

Forma zatrudnienia

Umowa o pracę, pełny etat,

Oferujemy

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku
Wymagania

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, lub pokrewne).
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym, sekretarskim lub asystenckim (minimum 2 lata).
  • Doświadczenie w pracy w instytucji naukowej lub akademickiej będzie dodatkowym atutem.
  • Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania czasem.
  • Doświadczenie w koordynowaniu kalendarzy spotkań, wykładów i seminariów.
  • Umiejętność organizacji wydarzeń naukowych, konferencji oraz obsługi gości i wykładowców.
  • Znajomość obsługi systemów ERP
  • Biegłość w pracy z pakietem MS Office.(Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
  • Umiejętność przygotowywania raportów, zestawień oraz sprawozdań.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z umowami i współpracą naukową oraz rozwojową będzie dodatkowym atutem.
  • Skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań administracyjnych.
  • Umiejętność prowadzenia archiwizacji dokumentów w sposób systematyczny i zgodny z obowiązującymi standardami.
  • Umiejętność pracy w zespole, szczególnie w ramach współpracy z sekretariatem Dyrekcji.
  • Elastyczność i otwartość na dodatkowe zadania zlecone przez Dyrekcję.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, w tym podczas organizacji wydarzeń.
  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowych narzędzi i procedur.
Dodatkowe informacje

Zgłoszenia należy przesyłać na adres rekrutacja@ichf.edu.pl.

WAŻNE! Temat maila: „Rekrutacja nr 10/2025 „ (maile bez tego numeru nie będą rozpatrywane)

Terminy

Termin przyjmowania zgłoszeń

25.04.2025 23:59

Wyślij aplikację poprzez przycisk "Aplikuj na stanowisko", lub na adres rekrutacja@ichf.edu.pl z tytułem Rekrutacja nr 10/2025

Aplikuj na stanowisko

Wysyłając aplikację, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji. Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Warszawie, NIP: 5250008755 („Instytut”). Instytut będzie przetwarzać Twoje dane w celu realizacji działalności naukowo - badawczej, świadczenia usług i kontaktu z Instytutem, na podstawie umowy (w związku z wykonaniem umowy lub w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO), prawnie uzasadnionego interesu Instytutu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - w zależności od okoliczności.

Przysługuje Ci prawo: żądania dostępu do danych, otrzymywania ich kopii; sprostowania (poprawiania); usunięcia; ograniczenia przetwarzania; przenoszenia; wniesienia skargi do organu nadzorczego; wycofania zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem) lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Instytutu. Więcej na: ogólna klauzula informacyjna

Procedura zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Instytucie Chemii Fizycznej PAN z siedzibą w Warszawie (link)

Data ogłoszenia: 26.03.2025

Dołącz do nas

Dodaj CV (przeciągnij plik lub kliknij)

Błąd

    Zamień plik

    Dodaj list motywacyjny (przeciągnij plik lub kliknij)

    Błąd

      Zamień plik

      Dodatkowe załączniki zgodnie z ogłoszeniem (pliki spakowane ZIP lub RAR)

      Błąd

        Zamień plik

        Ta strona używa plików cookies.

        Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się z polityką prywatności.

        Zamknij